torsdag 7 april 2016

Vilken soppa...

Större bild - Klicka på bilden!

Ån - Februari - 2015

...det blev med bankerna och deras ljuskygga verksamheter de sysslar med...herre min get säger jag bara!

Själv har jag nog med min "soppa" med datorn...igår satt jag hela dagen med en timme mellan svaren på åtgärder från Microsoft på fejanchatten och försökte lösa problemet med att datorn låser/startar om sig på morron i starten.
I morse med...
Ingen lösning ännu...får se om de orkar med mig idag igen...har inte hört nå än...
Inte utan att man börjar snegla åt machållet...har ju hört att en mac ska vara mer problemfri...vet inte hur det är med det egentligen men så här som det är nu kan man ju inte ha det jämt och ständigt...
Fan att inte microsoft kan fixa fram en problemfri dator (operativsystem) utan en massa strul och för att inte tala om alla dessa uppdateringar...ska läsa på lite mer om hur det ser ut på macsidan...

Regnar idag och det har inte varit nå vidare väder på hela veckan...stiltje...

Inga kommentarer: