onsdag 17 februari 2016

Örnsafari på g...

Större bild - Klicka på bilden!

...ska bli kul och spännande att komma till nya marker och se vad det kan ge.
4 kung och 4 havsörnar var rapporterade igår...hoppas på skapligt väder...eller hur du N...visst blir det så?! :-) 

Min koja har inte gett den förväntade utdelningen på grund av vissa omständigheter som jag inte kan påverka utan det är bara att gilla läget och komma igen till nästa höst.
Det har varit helt rent i stort sett efter nyår...inte ens skatorna har synts till.
Och denna säsong är i stort sett avslutad...kanske sitter någon eller några gånger till.

OCH...det är ändå kul att ha något att dra ut till och syssla med.

Under sommaren ska det modifieras lite med flyttning av sittplatser, isolera klart, bygga ett matarbord med lastpall och ram så godiset kommer upp en bit....lägga ut en spång för skottkärran...det är lite sumpig mark ju mosse som det är och det blir lättare att  köra skottisen på spången.

Nu blir det iväg och skicka tebax resterna av tillbehören - kameradebaclet...hoppas bara det inte blev nått tjall på själva kameran...ska testa lite mer senare men som det verkade igår kväll med lite snabbt testande så märkte jag inget som hade fallerat.
Jag emballerar väl när jag gör inskick och förväntar mig att motparten också gör det men i det här fallet så var det väldigt skvalpigt i lådan...inte bra Dr Nikon...inte bra alls.



Inga kommentarer: