torsdag 7 januari 2016

Åsså var då D5 på g då...

Större bild - Klicka på bilden!


...för den  lilla nätta summan av 68700 peng...hmmmm...smärtgränsen lär väl aldrig nås för en så älskad sysselsättning som foto...!
Men denna får nog vänta ett tag...vi har andra prioriteringar som ska gå före...badkar bland annat...som jag/vi har saknat det...att när man kommer hem som en isbit efter att ha varit ute i kylan...å få lägga sig ett varmt skönt härligt underbart läkande bad och låta kroppen återacklimatisera sig till normala temperaturnivåer...ska bli så härligt men så var det där med att komma till skott...vi har pratat om det här sen i höstas nån gång...men snart så, ska vi ta tag i´t....inom sinom tid...så fort som möjligt...när det nu kan bli...kojlivet pockar på...men vi har ju hela sommar´n på oss...till nästa höst, ska det var klart...i alla fall...hoppas vi...!
Jaja...

1 kommentar:

Ölandsvindar sa...

Mitt yngsta barnbarn Filippa har blivit med lägenhet i Trosa. Till min stora lycka fanns det badkar också, så där kröp mormor ner fortast möjligt. Den unga damen tände ljus överallt och släckte lampan så där låg jag och levde lyxliv en halvtimme.
Jag tänkte på dig Steffe i går när jag satt i mitt gömsle (=sovrummet)och det landade två rovfåglar utanför, sparvhök och ormvråk. Första gången som jag har sett en ormvråk landa i mina små träd.
God forts till er /Kerstin