tisdag 4 augusti 2015

Dagens utflykt blev...

Större bild - Klicka på bilden!


...Hjälstaviken mellan Enköping och Bålsta.
Det var ett stort område och jag fick inga feelgoodvibbar tyvärr...det tar två timmar dit och två hem så det är ju en lite för lång tripp att bara dra på så att säga...då ska man veta att det är och finns något att dra på...typ...som gör det värt resan.
Gömslet däremot var kanon...man satt under tak och alldeles vid vattnet...kan tänka mig att det på våren är bra fart där...en önskan har jag att nått sånt skulle fixas nånstans här i hemmatrakterna.
Vi hade förtäring med oss i form av skinka och potatissallad och satt vid gömslet med tak... så det var trevligt ändå och lite liv var det ju ändå att sitta och titta på när vi åt...en del måsar och gäss...men inte mer än så...
Nu ska jag fixa en annons på Fotosidan...ska sälja mitt 500/4.


Inga kommentarer: